יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

למה בלוג?

"לא יכול להיות שאני יעבור את כל הקושי הזה ושום דבר טוב לא יצא מזה. פשוט לא יכול להיות."

אלו המילים שעברו לי בראש. הייתי לאחר שנתיים של מסע מפרך של החלמה ממחלת הסרטן. חיכיתי כל כך להגיע לרגע הזה, אבל אז גיליתי שזה לא זבנג וגמרנו. הבנתי שהמסע לא נגמר. מהרבה בחינות הוא רק התחיל. אל מול הקשיים שראיתי אל מולי, כל הזמן אמרתי לעצמי שמשהו טוב חייב לצאת מזה.


"אז מה למדת? מה השיעור שלך? את בטח רואה את החיים היום אחרת..." זה מה שאנשים שאלו אותי עם עיניים פתוחות לרווחה, מחכים לאיזו תשובה בומבסטית. הייתי מסתכלת עליהם במבוכה, מנסה לשלוף איזה תשובה טובה. אבל האמת היא, שמעולם לא באמת הייתה לי תשובה. יש לי עולם ומלואו של דברים להגיד על מה זה לצאת ממשבר קשה ולחזור לחיים, אבל מעולם לא באמת הצלחתי להכניס את זה לתוך משפט אחד. זו אחת הסיבות להקמת הבלוג הזה.

רובנו עוברים אתגרים לא פשוטים בחיינו שמותירים אותנו עם שאלות קשות.גם אני כמו אחרים, נותרתי עם הרבה שאלות, חלקן לא פתורות עד היום. אבל עם כל הקושי שקיים, יש בתוכי קורטוב קטן אך מלא עוצמה של תקווה, אור ורצון אדיר לעמוד אל מול האתגרים בחיי ולמרות היותם או בזכות היותם- להוציא מהם משהו טוב.
וזו מטרה נוספת של הבלוג שלי- לעשות משהו טוב מכל מה שעבר עלי.

הבלוג מביא את כל הדרכים שמצאתי עד כה להוציא טוב מכל דבר ולחיות חיים משמעותיים חרף הנסיבות שיש לכולנו בחיינו. גיליתי שיש לי ארסנל של רעיונות שעובדים עבורי ויכולים לעבוד גם עבור אחרים. נראה לי שחבל להשאיר את כל מה שלמדתי אצלי ואני רוצה להעביר את זה הלאה לכמה שיותר אנשים שכן אין מישהו שלא חווה קושי או משבר גדול בחייו. הבלוג יעסוק במשברים בכלל ותהיה גם התייחסות מיוחדת לשיקום לאחר סרטן.

שם הבלוג ("כי חייב לצאת מזה משהו טוב"), מרמז על העיקרון החשוב ביותר - אני לא מדברת על משברים כ"מתנה" או "הדבר הכי טוב שקרה לי". אני מדברת ממקום של הרבה כאב, אבל עם רצון עז להמתיק עד כמה שניתן את החיים גם עם קושי או משבר גדולים. הערכים שחשובים לי הם: בחירה בחיים, אותנטיות, חמלה, משמעות, שמחה ורצון לתרום ולהעביר הלאה

אתם מוזמנים להגיב, לשתף ולהירשם כך שתוכלו לקבל עדכון על כל פוסט חדש שיוצא לאויר.
מאחלת לכולכם, קריאה מהנה

כרינה
carinavweber@gmail.com


שמחה שבאתם להתארח בבלוג שלי. אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן ולשתף מחשבות, תובנות ושירים.
אם אתם רוצים לשתף אחרים, תוכלו ללחוץ על כל אחד מהאייקונים החמודים פה והכי חשוב- אתם מוזמנים להירשם לבלוג:







הודעת אישור תשלח לתיבת המייל שלכם
מיד לאחר הרישום.
לחצו על לינק האישור בהודעה,
ואתם רשומים!

תגובה 1:

  1. הי כרינה.
    תודה על השיתוף. גיליתי את הבלוג שלך במקרה ובאתי ללמוד ממך ולקבל השראה. אני בתחילת דרכי הבלוגרית ורק התחלתי לברר עם עצמי איך ומה אני רוצה בתחום האינסופי הזה... כיף לפגוש פנים מוכרות ולקבל תמיכה. עצם זה שיצאת לדרך כבר תומך בי. נראה לי שגם אני אצליח...

    השבמחק

תגובות