יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

מי את כרינה ובר


הבחירה כיצד להגדיר את עצמי היא מורכבת שכן דברים רבים מגדירים אותי כגון הביוגרפיה האישית שלי, תחומי העניין שלי והערכים שלי. אפשר לומר שאחד הדברים שהכי מאפיינים אותי הוא שאני אסתטיקנית בנפשי.

אני מאמנת אישית ובעברי הייתי מעצבת פנים. בעיצוב פנים, אני לא עוסקת כבר קרוב ל-10 שנים, אבל אני מציינת את זה כי יש קשר מובהק בין עיצוב ואימון בעולם שלי



את תהליך הקריירה שלי, אני מגדירה כמעבר מחוץ לפנים.                                                                     התחלתי את הדרך בלימודי ארכיטקטורה בארה"ב והמשכתי בלימודי עיצוב פנים בארץ במכון הטכנולוגי.

עוד בראשית עבודתי כמעצבת פנים, הרגשתי שמשהו לא עובד לי, אבל לא הבנתי בדיוק מה.  בשנת 2005, בשיאו של המשבר המקצועי שלי, התווסף לו משבר נוסף, קשה עוד יותר. בגופי, התגלתה מחלת הסרטן. לראשונה בחיי פניתי לטיפול פסיכולוגי. המסע פנימה, היה מאוד משמעותי עבורי. אני תמיד אומרת, שהטיפול שלי הוא היצירה הכי גדולה בחיי- זו הפעם הראשונה שבאמת ביטאתי את עצמי ב-100%.

תהליך ההחלמה שלי נמשך מאז וכנראה ימשיך גם עד יומי האחרון. המסע פנימה בטיפול, נתן לי כל כך הרבה השראה, שהחלטתי לפנות וללמוד אימון אישי בבית הספר אמושיין בראשותה של נטאלי בן דוד (http://www.emotion.co.il/)

למעשה עד היום אני מעצבת פנים, רק שאני עובדת עם חלל הפנים של אנשים ולא של חללים פיזיים.

היום הכמיהה להרמוניה, איזון ואסתטיקה, באים לידי ביטוי בעבודה שלי עם הלקוחות שלי ואני יוצרת איתם, את היצירה הגדולה ביותר של חייהם- הביטוי המלא שלהם כפי שהםהעיסוק העיקרי בחיי הוא לפגוש ולעבוד עם אנשים, כשאני תמיד רואה אותם כגדולים ונפלאים, כפי שהם כבר עכשיו.

עבודת האימון מלאה במשמעות עבורי ואני מרגישה שאני מביאה לידי ביטוי את כל המתנות שקיבלתי אני מודה בכל יום על ההזדמנות שנפלה בחלקי, לקיים חיים מלאים ומשמעותיים.


החזון שלי
לאפשר לאנשים להתבטא ולבטא את עצמם בדרך נינוחה, חומלת ובעלת ערך.
ללוות אנשים, במסעם להיות נאמנים לעצמם ובעלי משמעות עבור עצמם ועבור אחרים.


השירותים שלי

תהליך אימון אישי
האימון עוסק בהקשר הרחב של מי שאנחנו כבני אדם, מתוך התבוננות עמוקה על ההוויה שלנו, התרומה האוטנטית שלנו לעולם, הרווחה האישית והכלכלית שלנו ומערכות היחסים שלנו. האימון עוסק בשאלות נוקבות, ישירות, מאתגרות ובלתי רגילות. 

בתהליך האימון:
נחקור את הבחירות שלך, השאיפות והרצונות שלך ממקום הווייתי.
נבחן יחד כיצד ההוויה שלך משתקפת בכל תחום בחייך- מערכות היחסים, כסף, זמן ושאר תחומי החיים.
נגלה שאת/ה המומחה היחיד לחייך ולכן נדייק את הדברים עבורך.
נלמד כיצד הדברים שמגבילים אותך באים לידי ביטוי בתודעה שלך, בשפה שלך ובגוף שלך


אימון הכנה-  Clearway

אימון clearway , הוא שיחת אימון חד פעמית שמטרתה, להכין את ההוויה שלך לקראת אירוע חשוב כמו פגישה, שיחה חשובה, פרזנטציה, חתונה או כל אירוע משמעותי אחר.

באימון clearway , אני מכינה אותך לקראת מפגש אשר עשוי להיות טעון רגשית מבחינתך, בכך שאני מאפשרת לך לנהל את השיחה מראש ולחוות את עצמך על כל ההיבטים הצפויים מראש. במהלך האימון, נבין מה הפחדים שלך, מה מנהל אותך, אך גם נשים דגש על מטרות השיחה ובעיקר על מי אתה רוצה להיות שם.




תגובה 1:

  1. את מביאה אותי לדמעות. גם סתם כך. של התרגשות ואהבה

    השבמחק

תגובות